Molenstraat 23, 3140 Keerbergen | 015 34 32 55 | info@slsconsult.be
25/06/2021

ONZE ZORGELOZE OPLOSSING

Onze zorgeloze oplossing voor bedrijven vanaf 2 gebruikers

Onze zorgeloze oplossing en IT aanpak, onze SLS CONSULT specialist word je IT collega.

Geen zware investering meer maar een afgesproken bedrag per maand.

Dit is een volledige KMO IT oplossing, wil je werken met de laatste nieuwe toepassingen en mogelijkheden? Optimaal beschermd zijn tegen online gevaren?

Ben je op zoek naar een gemakkelijk bereikbare IT partner? Alsof wij je naaste collega zijn?

Elissavet LElissavet L
07:29 23 Jul 21
SLS Consult is really targeting what they say they do: technical support and IT coaching for SMEs.We are receiving very good technical support and coaching for our IT systems that helps reduce the time we spend on technical issues.Highly recommended for any SME.
Lucia BarbeLucia Barbe
18:56 21 Aug 20
pieter wynantspieter wynants
09:29 25 Oct 22
Snel voort geholpen!
Peter De BakkerPeter De Bakker
07:21 05 Oct 22
Aankoop Microsoft Surface 8 pro. Bij aankoop hiervan goede begeleiding en informatie ontvangen. Installatie en persoonlijke duiding over dit toestel was zeer goed. Alvast bedankt hiervoor !
johan schockaertjohan schockaert
15:26 08 Apr 22
Met SLS Consult hebben we de stap van intern netwerk naar de Cloud gezet. Veel ongerustheid en twijfels bij de medewerkers, de begrijpelijke angst voor verandering, ... zorgde voor de aanvankelijke inertie. Maar SLS Consult heeft met veel empathie, geduld en professionele uitleg de voordelen duidelijk gemaakt. Na één week was de transitie naar de Cloud volledig in orde, verzorgd en de security verhoogd tot het niveau dat we aan onze klanten steeds beloofden. Wij kunnen SLS ten zeerste aanbevelen voor kleien maar vooral ook (middel)grote ondernemingen.En last but not least, de SLS-support werkt snel, direct en perfect!Johan SchockaertManaging Partner marktonderzoeksbureau DataSynergy
Martijn Van CampMartijn Van Camp
11:58 19 Dec 21
Expert in zijn vak!
Lucia BarbeLucia Barbe
18:56 21 Aug 20
js_loader

Een overzicht van de KMO CLOUD oplossing

  1. BESTANDEN EN MAILS
    Al je bestanden op je netwerk, overzichtelijk en veilig opgeslagen in een structurele omgeving in de cloud. We werken met Microsoft Teams, Onedrive & Sharepoint. Laat je niet afleiden indien deze producten je niets zeggen. Wij zullen je onze standaard opzet voorstellen en aanpassen naar je wensen. Wij zorgen voor een complete uitleg en laten je zonder vragen opstarten!
  2. ALTIJD & OVERAL BESCHIKBAAR
    We maken alleen gebruik van betrouwbare Microsoft oplossingen, hierdoor kunnen we een ongelooflijke beschikbaarheid garanderen. Dit kan je onmogelijk zelf bereiken met eigen apparatuur. Je bestanden & mails zijn effectief altijd (24/24 en dit 7 op 7) beschikbaar en vanaf overal (thuis, kantoor, vakantie, je bedrijfstoestel, te persoonlijke smartphone,…)
  3. MAXIMALE BEVEILIGING
    Al je bestanden, mails zijn dan wel altijd en overal beschikbaar maar dan moeten we ook wel zorgen voor een maximale en optimale veiligheid. We gaan voor een gelaagde opzet, we vertrouwen niet op 1 oplossing. We breiden standaard veiligheidsmaatregelen uit met de veiligste van de markt! Kijk naar onze Threat Hunting indien de antivirus de initiele inbreuk niet heeft geblokkeerd. Gelaagde beveiliging is voor ons de nieuwe standaard.
  4. SNEL & STABIEL
    Zoals reeds eerder aangegeven werken wij met Microsoft oplossingen, deze bieden een ongeziene snelheid en stabiliteit. Ook dit kan je nog bereiken met een eigen oplossing. Laat je hierin niet vangen!
  5. ZORGELOZE BACKUP
    Elke zin die je typt, elke mail die je stuurt, elke bestand op je desktop,… we zorgen niet meer voor dagelijkse backups maar voor continue backups. Elke wijziging wordt opgeslagen in het systeem, en dit volledig automatisch.
  6. VEILIGE INTERNET TOEGANG
    Niet alleen je bestanden en mails voorzien we van de nodige veiligheid, ook alle internettoegang wordt continue gemonitord. Er wordt automatisch ingegrepen wanneer nodig. Veiligheid staat voorop. Waar je ook met je toestel online gaat. Onze tools zullen je waarschuwen bij het minste gevaar!
  7. UITBREIDBAAR VOOR DE TOEKOMST
    Aangezien wij werken met de allerlaatste Microsoft oplossing zijn we klaar voor de toekomst. We zetten alles “Teams ready” op, ook al wil dit nog niet zeggen dat je dit vanaf de start moet gebruiken. Indien gewenst kan je blijven werken zoals je reeds bezig weg. Wij helpen je stap voor stap, op jouw tempo!
  8. SLIMME SUPPORT
    De meest voorkomende opmerking en/of vraag wanneer we spreken met nieuwe prospecten. “We zouden graag snellere en reactieve toegang hebben tot support!”, aangezien wij hier het verschil wensen te maken is ons doel om hier een uitblinker te zijn!
  9. JAARLIJKSE OPLEIDING
    Opleiding is geen optie bij ons maar wordt standaard voorzien, we zien een lagere bevraging van onze support wanneer de opleiding is voltooid zoals voorzien. Dat is een win-win situatie.
  10. ALTIJD UP2DATE
    Hier wijden we niet te veel over uit, wij zorgen hiervoor PUNT Dit is onze taak en hier ligt onze kennis… Dit is voor jouw geen zorg meer vanaf nu!

Hoe pakken we onze zorgeloze oplossing aan? Wat doen gaan we doen?

  1. SAMENZITTEN
    We starten onze migratie met een moment waarbij we samenzitten om alles te bespreken:
    • Met wie dienen we contact op te nemen om alles vlekkeloos over te zetten (Huidige IT contacten, website beheerders, Software aanbieders,…)
    • Welke folderstructuur gaan we opzetten en migreren? Wie heeft toegang nodig tot welke folder?
    • Welke mailboxen dienen we te migreren? Wie heeft toegang nodig tot welke mailbox?
    • Wanneer is het optimale moment om te migreren?
    • Hoe zien jullie het opstarten met de uitgebreide security? We gaan niets doen waar de klant niet achter staat!
    • Welke huidige contracten kunnen na de migratie stopgezet worden?
    • Wat zijn de zaken die dringend aangepakt moeten worden?
  2. LICENTIES
    We nemen je huidige en/of bestaande licenties over (Office 365, antivirus, …) en breiden deze uit met onze aanbevolen licenties (zie lager). Zo komen we tot een harmonieuze oplossing waar er zich geen conflicten of dubbele licenties voordoen.
  3. BESTANDEN
    Wij gaan al je huidige bestanden & folders migreren naar onze oplossing (op basis van Microsoft 365 & Teams).
  4. MAIL & AGENDA
    Wij migreren je bestaande persoonlijke & gedeelde mailboxen naar een optimaal ingestelde Microsoft 365 Exchange Online mailomgeving.
  5. ELK TOESTEL
    Wij gaan al je toestellen opzetten naar onze “best practices”, voorzien elke toestel van de nodige software (antivirus, beheer, …) en backup’s waar nodig.
  6. VEILIGE INTERNET TOEGANG
    Wij zorgen voor een maximale internet veiligheid met behulp van de nodige software die je helpt te beschermen tegen aanvallen. Dit op meerdere lagen! We gaan je bestanden, mails, internettoegangen, computers,… maximaal beveiligen. Dit om besmettingen tot een minimum te herleiden.
  7. OPLEIDING
    We sluiten de migratie af met een 100% persoonlijke opleiding, gegeven door een gecertificeerde trainer. 
  8. ZORGELOOS STARTEN MET KMO CLOUD
    Dit is nu nog het enige wat rest! Start met werken aan je bedrijf, wij zorgen voor je IT!

Het detail overzicht

OmschrijvingKMO CLOUD BASIS+ KMO CLOUD GEBRUIKER+ KMO CLOUD WERKPLEK+ KMO CLOUD SERVER
Bijdragevanaf €99/maand€33/maand€16/maand€50/maand
Per maand aangerekendXXXX
Cloud Mail, Bestanden & Samenwerken
MAIL & AGENDA: Professionele mailbox & agenda met 50Gb opslag / gebruikerX
BESTANDEN: Beveiligde opslag van bestanden met 1TB opslagcapaciteit / gebruiker (MS Onedrive)X
SAMENWERKEN: Office 365 Business (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, OneNote, …)X
SAMENWERKEN: Centraal gebruikers beheer (Azure Active Directory)X
SAMENWERKEN: TeamsX
KMO CLOUD Opleiding - ter plaatseJaarlijks
Cyber Security
SECURITY: Managed Antivirus (MS Defender)
XXX
SECURITY: Email, Sharepoint & Teams Backup (Managed Backup Software)X
SECURITY: Mail Security (AntiSpam, AntiMalware,...) (Office 365)X
SECURITY: Geavanceerde Mail Security (AVANAN)
X
SECURITY: Microsoft Patch management - automatisch beheerde updates (KMO CLOUD Agent)XX
SECURITY: Applicatie Patch management (KMO CLOUD Agent)XX
SECURITY: Uitgebreide Bedreigings bescherming (Huntress)XX
SECURITY: Managed Threathunting (Huntress)XX
SECURITY: DNS Filtering voor malafide websites (Quad9)XX
SECURITY: Dark Web Monitoring (Keeper)X
SECURITY: Multifactor authenticatie (Microsoft)
X
SECURITY: Centraal wachtwoord beheer (Keeper)
X
KMO CLOUD Monitoring & Support
SERVICE: Toegewezen KMO SUCCESS MANAGER
XXXX
SERVICE: Gegarandeerde reactietijdenXXXX
SERVICE: 24x7x365 Netwerk & Werkstation Monitoring (schijfruimte, performantie, errors,…) (KMO CLOUD Agent)XXX
SERVICE: ProActief onderhoudXX
SERVICE: Remote Support (Beschikbaarheid)09u - 17u09u - 17u09u - 17u09u - 17u
SERVICE: Remote Support (Talen)NL - FR - ENGNL - FR - ENGNL - FR - ENGNL - FR - ENG
SERVICE: Remote Support (Tarief)
VIP tariefVIP tariefVIP tariefVIP tarief
SERVICE: Onsite SupportVIP tarief (+ Verplaatsing)VIP tarief (+ Verplaatsing)VIP tarief (+ Verplaatsing)VIP tarief (+ Verplaatsing)
SERVICE: Vervang toestel bij problemenO
KMO CLOUD Website
KMO CLOUD HostingO
KMO CLOUD DomeinnaamO
KMO CLOUD extra
KMO CLOUD Firewall Monitoring & Management
X
KMO CLOUD Switch Monitoring & ManagementX
KMO CLOUD Wifi Monitoring & Management
X
KMO CLOUD Printer Monitoring & ManagementX
KMO CLOUD Windows Virtual DesktopO
KMO CLOUD Opties
KMO CLOUD: 6-22h - 5/7
O
KMO CLOUD: 6-22h - 7/7
O
KMO CLOUD: 24h - 7/7
O
KMO Remote vISIT (halve of hele dag)OOOO
KMO vISIT (bezoek halve of hele dag)OOOO
KMO IT MeetingJaarlijksJaarlijksJaarlijksJaarlijks
Eénmalige opstart prestatie (incl. migratie)vanaf 1 werkdag1 werkuur1 werkuurvanaf 2 werkuren
Bijdragevanaf €99 /maand€33 /maand€16 /maand€50 /maand